Duizend levens.

Ik leefde meer dan duizend levens , en dat was duizend malen goed .
Ik leefde meer dan duizend levens , en vertel je niet hoe je dat doet .
Ik voerde meer dan duizend strijden en ik verloor ze allemaal .
En ik ben dankbaar voor dat lijden , want het klopt voor het verhaal .
En als je moe bent van die oorlog , draai je dan om en vecht je dood .
Alleen dan pas zal je winnen , kan een nieuw leven weer beginnen , en dat leven maakt je groot .
En in die meer dan duizend levens , heb ik gehaat en was ik kwaad .
Maar ben het toch blijven proberen , dat is hoe het verhaaltje gaat .
Ik leefde meer dan duizend levens , daarvan heb ik toch echt geen spijt.
Ik leefde meer dan duizend levens , en als je dood gaat aan het einde
En als je zelf aan het verdwijnen , dat dan alleen de waarheid overblijft.

Rudi

Plaats een reactie